دلم هوای خودم را کرده است ...

این روزها
بیشتر از هر زمانی
دوست دارم خودم باشم !!
دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم
و نه هراس از دست دادن را ..
هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد
دلم هوای خودم را کرده است ..
myself_xh46pwex.jpg
نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین 22 خرداد 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://asheghmajnon.blogfa.com/

امین غ , amindivone
نوشته عسل شیدا بر روی کتیبه خودش ، لحظاتی پیش
آدمیزاد غرورش را خیلی دوست دارد...

اگر داشته باشد آن را از او نگیرید

حتی به امانت نبرید

ضربه ای هم نزنید

چه رسد به شکستن یا له کردن

آدمی غرورش را خیلی زیاد،شاید بیشتر از تمام داشته هایش

دوست میدارد

حالا ببین اگر خودش غرورش را به خاطر تو

نادیده بگیرد

چقدر دوستت دارد

و این را بفهم آدمیزاد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد